ysares.blogg.se

Norrländsk nörd som skriver dikter.

Mitt 2021

Kategori: Poesi

2021 har varit ett händelserikt år för mig! Här kommer som vanligt en lista över några saker som hänt mig under det gångna året.
 
1) Jag har kommit väldigt långt i ett av mina stora utbildningsdelmål. Börjar faktiskt se en horisont efter flera år av slit! Äntligen!
 
2) Jag har börjat sammanställa min första diktsamling ordentligt! Den börjar verkligen ta form och hoppas på att få släppa den i framtiden!
 
3) Jag har klarat ännu ett år i Uppsala och känner mig mer och mer hemma här. Jag trivs väldigt mycket här! Har också växt en hel del som person under tiden!
 
 
4) Jag gjorde en roadtrip runt halva södra Sverige och fick se väldigt många fina platser! 
 
5) Jag har träffat många nya människor och fått nya vänner!
 
6) Jag har också haft en relation under större delen av året!
 
7) Sista månaderna har tyvärr präglats av psykisk ohälsa.
 
Sammanfattningsvis har jag har jag i år börjat närma mig mina stora personliga mål. Kanske kommer jag uppnå dem nästa år? Jag har fått många nya perspektiv och börjar se horistonten. Även om den sista tiden av året varit hemsk så hoppas jag att 2022 blir ännu mer händelserikt!
Kommentera inlägget här: