ysares.blogg.se

Norrländsk nörd som skriver dikter.

Mitt 2016

Kategori: Mitt liv


På många sätt har det här året varit ett av de bästa på länge för mig. Känner att jag verkligen börjat må lite bättre och depressionen är inte lika tydlig längre. Jag har fortfarande mycket att ta tag i men jag kommer nog minnas 2016 som året då det vände och började gå bättre för mig.
Här kommer några av höjdpunkterna från mitt 2016:
 
• Tog körkortet!!!
 
• Fyllde 20 år!
 
 
• Jobbade som vikarierande vaktmästare på Umeå Energi i tre månader.
 
• Passerade 1 000 följare på Twitter!!!
 
 
• Jag besökte Kreta. Ett upplevelse jag aldrig kommer glömma!
 
• Utöver Kreta har jag även besökt Stockholm, Fulufjället och Norge (1 timme) men i Göteborg var jag nästan en hel vecka och passade på att upptäcka staden och lära känna nya människor.
 
 
• När det kommer till musikåret har det varit helt fantastiskt med en tår på slutet.
Såg Makthaverskan två gånger och Kent tre gånger. Inklusive deras absolut sista konsert någonsin. 
Dessutom har jag upptäckt det underbara bandet Femme Accident!
 
 
 
Kommentera inlägget här: